tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

5/29/11

sy tak sesempurna tu

hari ni sbb bnde kck aku dgn die bole jdk smpai mcm nie..aku mengis mcm mane pun die lgsg xpduli..kenapa...
aku tak boleh nak menangis sbb org lain..tapi aku kalah dengan dia..aku ingatkn aku bole jdk kuat..tabah..tapi bile dgn dia aku lemah..aku tak setabah tu..automatik air mate nie akn mngalir..bukan aku nak menagis meratap meraung sbb lelaki..tp aku mcm tu bile dgn dia..bile kite terlampau sayangkn..hati kite akan cepat terluka, kecewa dgn dia..walaupun benda tu sekecil zarah sekali pun..hati kite akan cepat terasa dgn dia..ade mase kite sambut tu dgn senyuman,senyuman yang melindungi keskitan....kalau lah aku tau cinta ni menyakitkn aku tak kan bcinta 4 tahun yg lepas..YaAllah..kenapa aku tak sekuat & stabah org lain..kadang2 aku rase bodoh sgt..aku sentiasa doa yg terbaik untuk hbgn kami..aku igt aku xsyg die..tp aku silap..tadi bile die kate "abg ni sape bg syg?" .tibe2 air mate aku makin galak nk turun..bukan sebab aku xde jawapn..tapi tuhan je tau btape susah aku nak gnmba kn die pade aku..sbb..ABG SEGALANYA BAGI SYG..aku igt aku bole idup tnpa die..tapi aku silap..mane mungkin aku bole lupe kn sepanjg 4tahun yg lepas..tak kan..semua tu xkan..bile die kate.."tu abg nak blaja jauh2,abg xnak dekat2"..hati aku..hancur ko tau x syafiq!!hina sgt ke aku pade ko..benci sangat ke ko dgn aku..meluat sgt ke ko nk tgk muke aku..tolong la...ko laki terbaik aku pnh kenal..sbb ko pnh kate "kalau ade laki lain suke syg pon dorg xkn seiklas abg"..tapi knp ko slalu kcwe kan aku..ni ke keiklasan tu?ni ke syg tu?ape yg slame nie aku impikan dgn ko,.yg aku harapkan...tu sume dah xde mkna bg aku..aku tau aku xsbaik yg ko nak..x sesempurna perempuan lain..aku x smpurna..aku mngaku tu..keburukn byk kat aku kan..aku menangis air mate darah sklipun aku tau ko ttp xkn pduli..

aku bdoa sgt..moga aku bole jdik org yg kuat semngt..mcm org yg ko nak..kalau dah diciptakn hamba Nya seorang yg sngat lemah..snstf..bole ke aku halang sume tu..bole ke aku tahan diri aku nagis sbb die..aku nangis sbb aku puas..aku puas..bile bgun dari tdo..aku tau aku akn mengis balik,,fikiran aku akn ttp pd ko..aku xtau knp..knp lepas 4 thn bru nk jdk mcm ni..yg aku tau skg..hati aku dah tlalu kcewa..amat2 kcwe..

kalau msj..atau col..aku xdpt nk jwb..pls bg aku mase .bile aku diam kn diri aku akn lg tenang..bia lah lme mane skalipn..aku nk kan ketenagn..aku nak sangat bahagia mcm org lain..bile di pk kan balik..mungin aku x bsdia lagi utk bgelar kekasih pd kekasih..bia Allah yg tntu kn semua nye..aku sentiasa doakn dia jdoh trbaik pade aku..tp yg tntu kn bukan aku..walau ape pun jadi..aku kena kuat..jgn lembik sgt..kuat!jgn nangis lagi teha!!harap kehidupan lepas ni lebih baik dari sebelumnya..

kalau lah kau bace..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...