tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

5/8/11

"KAU"..disebabkn prtanyaan..cukup hebat perkataan tu..

sedang kite cube nak tambat hati die..nak buat die happy..nk happy kn diri kite sendri..die pulak bt cmnie.it's okey!"KAU"..wahh..hebat la ko bahase kan aku cm tu skli di sbb kan nk jwb ptnyaan org..ko kate ko xsuke dkt2..abis ape function aku selame nie?terhegeh kat ko?makin susah la cmnii?aku ke ko?sape yg sakit hati skg nie.kalau aku x bkk aku xtau ko kate aku cm tu..ouhh..cmni ko bt aku kan..bagus la sgt!!dulu mase mule2 dekat ko xsmbung blaja lagi ko xkate pun "xsuke la dkt2"..skg bile da selalu jauh.."XSUKE la DEKAT2"..ko igt aku xde pasaan ke bace?ko igt aku leh bc dgn hati yg happy smbil gelak2..hahaha..sukenyeee!!!camtu??!!!gune kan otak la untuk fikir!!aku nie ape ha???patung??barang mainan???aku punye gagah klu xde cti..aku blik jgk..wlpon cti 3 ari je..aku x pk tiket mahal ke murah ke..duit ade ke x..aku gagah jgk balik semate2 nak jmp ko..walaupun aku tau 2jam je aku dpt jmp..walaupun skjp..beebaloi ke gan ape yg aku bt dgn ayt ko yg cmni "xsuke la dkt2"..BERBALOI??fikir la..KECEWA aku dgr ko kate mcm tu..automatik!ko bt aku mngis..thankz MOHD ASHRAFF SYAFIQ..anda cukup mengecewakan..mmg aku tuju kn nie khas utk ko..iklas dgn hati yg kcewa &tluka..aku tau ko xkan rase pape bile ni jdk..sbb ko xpenah kesah pun psl aku.aku tau tu sume..aku kenal ko.wlpn ko cmtu..aku ttp syg.tapi ni yg ko ckp kn kat aku.."KAU"..hebat pkataan tu..terima kasih banyak2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...