tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

5/5/11

saya minta maaf ~

entry aku pasal lelaki..sebelum & selepas mendapatkan wanita..yg sebelum nie..da buat sampai ade yg nak sound aku..or maki bagai..so tujuan aku update yg terbaru nie sbb..aku nak mnx maaf..minta maaf dari ujung rambut, sampai ujung kaki..aku tak de niat sampai nak membesar2kan benda tu.sebab aku ingat kan tak de pape..sebelum aku taip tu aku da research dulu & aku da tny kat kaum2 lelaki yg lain & dorang pon besetuju dgn ape yg aku taip..korng nak bagi pndpt?go on..tapi please la...jgn smpai nak maki aku..walau tak sekesat mane..tapi.."what the hell dgn perempuan nie"???..TYHA KHIR> patut dgr ceramah & du bagi bimbingan....dalam kot...aku tulis tu tak mention name sape2 pon..tapi ...entah la..masing2 ade pndpt sendiri..redha je..then , tadi aku ngadu kat abg aku..dia kate..asal ko tak balas balik..kate terasa ke?yg ko taip tu khas utk org mcm tu..dia yg sepatutnya di bagi ceramah..bila aku kate aku da pdm entry tu..abg aku kate..ko pegi padam buat ape??org nak buat blog nie kena berani..kalau tak,jangan buat..blog ko kan..ikot ko la nak kata ape..masing2 ade hak sendri..bia dia nak kate ape..ko jawab la balik nanti..da memang betul pon ape yg ko kate tu..ade btul die..aku pon kate..aku malas..aku malas nak pnjang kan cerita..bia la..sebab aku penat nak gaduh2 nie..aku tak nak di benci org..mcm yg aku kate..aku tak suka org benci aku..kate la ape pon..memang aku pengecut pon..memang..sila kan kritik aku..sepuas yg korang nak..janji korng bahagia..

p/s : jangan la plk entry nie pon jadik isu plk..cukup la..aku serabut sesgt..aku malas nak pnjg2..penat gaduh2 nie..so SILENT IS BETTER.. aku mnta maaf sgt2 dari korg yg terase..hope bnda nie stop smpai cne je..MAAF..

2 comments:

Mieyd said...

setuju part yg abg ko ckp .. kte kne brani na bt blog. ta kre la sape pn dier .. dier ta de hak na mara atau maki ko .. this is your blog .. so u de hak la na tlis apa2 pn ..

cik_tyha said...

mid..................sedih tgk ko kate cmtu......tharu....xtau la mid...bia la..aku mls nk pnjg2......bia la org nk kate aku ape pun....rdha....aku kan baik..kan3??haha...tengs tau!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...