tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

5/8/11

rindu kenangan di perantauan~

baru nak masuk 2 minggu tinggal kan jitra..aku dah rindu kan semua kenangan kat sane..kawan2..


dulu mase tak cuti rindu nak balik cni..sekarang bila dah dapat cuti 2 bulan..amikk hang!mati kutu sudahnye duduk umah..hati jadik rindu sesangat gn kawan-kawan poli..kenangan yg ade kat sane..rindu kat 4 org budak dmk3..sape?hmm..miera,enna,seha,&adeq..weyh korang..aku rindu kat korg nie ..ase nak nangis je..korg tau x..aku happy sesgt bile ade korg kt cc aku..bile aku tgh tnsion or sedih,korg ade..sume benda tu hilang..ase nak begelak je gn korg..aku jadik lupa sume masalh,,aku pun jadik malas nak pk..sebab korg slali hiibur kn kwn2 sndri..best sesgt!!bile jauh nie..baru rse khlngan..aku perlu kn korg kat cc aku skg..aku xtau nk cite kat sape..kalau cite kat korg.korg sntiase support aku..bg aku smngt.wlpon korg tau aku nie "cengeng"(kaki leleh)..ade mase bile aku rase down sesgt..korg smpi bwk aku kua..hppy kan aku..tapi bile kat cni..



sape yg nk bwk aku kua cm tu..hppy kan aku..peluk aku bile aku tgh nanes..huaaaaaa..sedihhhh...rindu kat korg sesgt..rindu kat semua kengkawan kat sane..rndu kngan dkt jitra..polimas..kamsis..taman aman..k.perlis..korg tau x..aku rndu korg smpai nanes2 nie ha..xtau nak luah kn kat sape..rindu riuh DMK..kalau la korg bc nie..aku nk korg tau betapa rindu nye aku gn korg semua..rindu semuanya!aku sunyi tanpa korg..sejak aku ddk sane..korg la yg seri kan hari2 aku..serius..iklas dari aku..



P/S:- walaupun kite pny kekasih..tapi teman la paling bermakna..aku perlukan korg..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...