tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

5/18/11

satu hari nanti ◕ ‿ ◕

the best place i would like to go~ ecehhhh..haha..xleh belahkn nk breomputih plk..tp aku bkn lah nk pegi lua negara pun..dalam negara je..sebab saye ni xreti makan spgthi..makan ulam2 & belacan je..wahhhh gitu!! heeeee..1st kali nak sangat pegi cnie haaa :-

GENTING HIGHLANDS 

walaupun ade yg kate xde ape..tp nak lah jgk pegi..men pemainan die..syiok2..
penah naik dah cni..tapi takat lalu jela..tak dapat pun nak bjaln2..so sad kau tyha..grrr

2nd place :-
PANTAI 

tak kesah lah pantai mane2 pun..teringin nk bjalan kat sisir pantai tu..pastu ade pulak juru kemera
menangkap gambo kan..fulaaammakkkk..terrbaekk!!mcm model jer kan..haha..
kalau boleyh dgn some1 special lah kan..mcm romentik je..huahuah..

3rd place
SUNWAY LAGOON 

kalau nak ikot kan tak jauh mane pun dgn umah aku..penah nak pegi..tapi aku wt hal..so 
kempunan lah kau yer..grrr!nanak jgk pegi..1 ari nanti..insyaallah..dekat je..go2 caiyokk!heee~

nie sesat pulak..saje2 nak tulis yg nie..sebenarnye nak pesan kat roomate sem lepas aku..die skg dalam proses main gitar..disebabkn aku teringin nak org nyanyi kn untuk aku,so..baru2 ni baru je aku pesan kat die yg aku nak die nyanyi & mainkn gitar mase bufday aku bulan 7 nanti..heeeee~~jangan lupe nohhh!khas buat NUR AN NASIHA BINTI AHMAD PUAD...heeheh..glamour tau makcik!heee..

ORANG NYANYI UTK AKU (seha) 

pastikan tau seha..main dgn pnuh gaya nanti..heeee..

ukeyh ler yer korg..tu je pun yg nak di post kn..hehe..ringkas & padat ..perasan bukan??yer2..saye mmg perasan..haha..tata oll'z!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...