tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

5/5/11

happy birthday mak ✿◕ ‿ ◕✿

hari nie bufday mak aku..ase happy sgt..eh??sape nye bfday..ober lak..haha(ktawa trpkse)~
happy la der..sebab??sebab..ptg tadi abg aku balik dari keja die trus call aku kate tunggu kat bawah..cmnie "kau siap skg pakai tdung ko,ikot aku gn fiza beli kek mak"..fiza?..kak fiza tu awek abg aku..awek abg aku yg alang..so aku pon siap2 la..pkai tdung,bju?pkai pe yg da tsarung je suda.mlas nk ober2,t kne ngorat pulak..hahah..(aku mmg suke peras santan,hobi..)heeee~
so,siap2,aku trun la bwh..masuk keta..terusssss ke destinasi pertama..pegi ramly..buat ape ke sane? kak fiza nak beli makanan ringgan utk di goreng dan di makan..pastu baru gi beli kek mak..aku yg pilih..chantek2..tak dapat nk buh pic kek..sbb usb tak de..grrrr~so cerita jela..tapi nie aku bukan nak cite pasal menda alah makan2 nie sume..

sebenarnya aku nak cite..nak sambut bufday mak td..sebelum sambut tue..aku call la ayh..
"ayah datang tak?"
ayh pun tny knp??
"nak sambut hari jadi mak nie..ayah datang la..sambut sekali"
ayh plk kate..ayh tak sehat nie..nanti la ayh dtg..
tengok-tengok..ayah sampai pun..
suke nyee.....................=)
nak tau tak sebab ape aku happy sesgt...sebab....
1st time..pas 3tahun mak & ayah berpisah..ni la ptma kali kami semua berkumpul sambut bufday mak..
makan kek same2..
yaAllah...aku ase hppy sgt2 gan fmly aku,lepas 3thun y lps..nie lagi skli aku rase kami bkumpul..bgelak..
aku harap sgt..semua nya akn jadik mcm dulu..wlpn di tkdir kn mak & ayh bersama balik..atau pun tak..harap..mak gn ayh tak bermusuh..bia la kekal cmni sampai bila2..aminnn...

for u mom..♥♥♥


selamat hari jadi mak..moga mak sentiase sihat..mak happy selalu dgn ade nye kami..wlpn kite tak lengkap..tapi kite happy anak beranak..wlpn kite serba kekurangn,jnji kita bahagia..kami ade mak..&mak ade kami..kami syg mak sgt2..amat syg..love u mak....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...