tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

6/3/11

someone yg suke melukis dalam hidup aku ♥

Assalamualaikum..hye korang sume ! sejak2 nie jarang dah nak menhapdet blog nie..pasal keje.. org da ade kjya skg..ecehhh..padahal.. heeee..al kisah pade entry kali nie bukan lah aku nak cite pasal gurlz yg panas pasal blog die tuh . bukan jugak pasal salih yaacob kawen istri ke4 ke.. lagi lah bukan pasal salma mentor tu janda anak 1..langsung lah bukan pasal shahir af8 tu bcnta gn rozita che wan yg kiut miut tu.. tapi hakikatnyaa..nak introduce kat korang my 2nd brother..yang begitu handal melukis..name si polan tu nizam..wahh3 kau hebat lah bangga ditulis dn digah2 kan...megah la yer bile dikate kn hebat..alah xla sehebat mane pon..tapi bole la carik makan..haha..abg aku nie mmg suke melukis..tp satu je..kalau mnx lukiskn muke kite sndri mmg die bkire..eh3??sebab ape lak aku mengexcitedkn diri nak tulis pasal die nie??tak sebenarnya nk ampu je lebih..mintak die baya kn duit bb bulan nie..haha..bole teqa tu mohd nizam bin mohd khir??anda begitu segak skg..haahahahahakkktuihh!!grrrrrrr..udah2 lah yer..die nie tak bole di gah kn sangat karang betambah besa bibir beliau yg dikate kan serupa "NABIL" tuh..hahah..maap la yer angah..haha..cakap je tak guna kan.so aku nak tunjuk kat korg la hasil kerja die yg memang "tak seberapa" tu..heee..

v
v
v
v
nie empunya name dgn buah hati die ler..
bawah nie baru hasil die..

v
v





 tu jela..tak dapat nak letak banyak..nanti dia megah pulak.. hope korg enjoy dgn lukisan dia 

TATA~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...