tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

6/7/11

dolu & sekarang

hye korang..sejak-sejak keja nie jadik jarang nak menghapdet..
tak lah penat pun..cuma cepat terasa ngantok..kalau tak tido awal..memang kat tempat keja mata amat steam la kan..heee

today nak kongc gan korang pasal dulu & sekarang..perbezaan dalam kata halusnya "membesar" haha..
nak tau sebab ape aku buat pasal nie?sebab aku baru dapat koleksi gmbo dulu-dulu..hee
so amat besat la perbezaan dia..kalau korg pon jumpe gmbo2 korg yg lama msty korg akan gelak balik kn tengok muka muda2 dulu..ya ampun..skrg & dulu msty beza kan?ce korg tengok balik pic korg dulu n skrg..
pastu bezakan..macam before & after..pergghhhh..beza..haha..kalau korg msty skg lagi vogue kan..
aku tak ade nye..skrg makin membesarkn badan..grrrrrrrrr!
OMG!!!ape da.. tu la bila abis je spm makan tak sudah macam la mase spm tu berpuasa..haha..
korg tak caye..suda2..malas nak taip pepnjg sbb nantok da..ape aku melalut nie pon tak tau laa..heeeee..
nie la before & after nye~~







5 comments:

NaQiuddin Ruslan said...

aku tngk sme je 'dolu' ngn skng..hahaha...

cik_tyha said...

lain kot..dolu xpkai tdung..haha

NaQiuddin Ruslan said...

hahaha..yeke 'dolu' xpkai tdung?
dasyat r ko..

cik_tyha said...

dolu laaa...sblm masok poli..bkn xpkai..tp jarang2..hehehe

NaQiuddin Ruslan said...

O.I.C

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...