tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

6/17/11

kesah seram ! jangan tutp mata mase baca ! :AMARAN:

Sila segarkan mata yer utk baca....
Alkisahnya macam nie..ade satu hari tu atau behari-hari..dekat sebuah pejabat & kelas...atau berbuah-buah pejabat atau kelas........

ishhhh..asal kat kelas je..mesti menguap-nguap..mesti macam mat/minah lalok..bukan sebab tak dapat "barang"
laa..tapi sebab tak dapat tido..kekadang tu sampai mate berair-air..bukan sebab nangis laa..tapi sebab tak tahan menahan mata nak tido..

alaaaa..kerjaaa...bila kat tempat kerja je mesti korang terhanguk-hanguk kan..lagi-lagi bile kerja nye tak ade..nak menunggu time balik tu mcm satu penyeksaan kan..kekadang saje amik inisiatipp purak2 jatuhkan pen kat bwh..sambil amik..saje melelapkan mate sekejap sambil kpla buh kat atas kerusi kan..tak pun..time solat..sesaje lame2,,solatnya tak lame mane,tapi selebihnye..yg adooo..

So kat cni saje nak share gn korang cara-cara ilangkan rasa mengantok..korang nak tau ?nie dia :-

1)  sediakan satu baldi air sebelah korang,tak kesah la dalam kelas ke ofis ke..pastu pesan awal-awal kat    
kawan korang tu nampak je korang tpejam ckit terus simbah dengan air 1 baldi tu .^.^

2) kalau rasa mengantuk je..korang berlari-lari @ buat senaman paling agresif kat situ jugak . kalau di tanya,kate :"ikut suke saya la nak buat ape pon". janji mengantuk korang ilang . ^.^

3) buat kerja sambil geleng-geleng kepala seberapa banyak dan laju yg korang mampu. alaa buat macam lagu yg goyang2,goyang kepala goyang tuh?? ^.^

4) bila rasa nak menguap je, cepat-cepat korang tampar-tampar muke korang.pastikan kekuaran menampar tu beganda yer. confirm la korang tak mengantuk. cuma penin ckit je . ^.^

5) last sekali. cara nie paling berkesan sekali. kalau korang rasa ngantok je,ke pegi bejalan ke arah dinding & korang hayun kan kepala korang seberapa banyak kali hingga mengeluarkan sesuatu yg pekat bewarna merah. confirm yg nie!!!!korang tak ngantok da la..cume korang tak akn sedar kan diri je ..^.^

p/s: grrrrrr..sori kengkawan!haha..tips tak betoi.saje dok mengada-ngada taip..hehehe,,sori naa..

2 comments:

shopping2u said...

sy ngah tutup mata smbil bca sbb terlampau takut

cik_tyha said...

hehe..xpe3..fahamm..seram sgt kan..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...