tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

7/12/11

my lecture say..korean drama is good~

tadi masuk kelas BI yg pertama untuk sem nie. dapat pulak lecture BI yg okey. macam biasa pas daftar modul, kami kena kenal kan diri lah kan macam "MARI KEMBALI KE TADIKA". haha.
1st kali kawan aku c siha kenal kan diri dia. then aku. miera, enna & adeq. tu bagi budak perempuan dolu lah kan.

Tapi..
turn adeq, die kena bediri kenal kan diri lame ckit. sebab adeq, siha,n miera kate hobi dorg tengok tv.
lecture tu tnya la "what kind of drama"?.pastu berpanjang-panjangan lah kan .
lecture tu tanya lah. kamu minat drama melayu je?selain tu?cuba kamu tengok korean drama.jalan cerita dia. pelakon dia.semua nya jenis yg boleh kita contohi .especially lelaki dia. very maskulin. caring. dia cerita lah macam mana kisah2 dia.tapi dapat tang drama melayu semuanya kisah suami pukul isteri,bergaduh la.rogol la.cuba bezakan.kate lecture aku lah kan. so mulai sekarang tetiba minat tengok drama korea.
haa pastu post yg nie khas untuk budak kelas aku iaitu naqiudin~ 


p/s untuk ko naqiudin : rugi weyh ko tak masuk kelas BI . kalau ko ade tadi confirm kembang kuncup je dengar puan tu cerita pasal korean drama. terbaaekkk tak weyh . HAHA.

1 comment:

NaQiuddin Ruslan said...

mesti la terbaaekkk...
adoiyaii...hahaha!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...