tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

9/18/12

The Possession -

Assalamualaikum <3

Hari nie nak kongsi dengan korang, kalau adeeee yang bace la kan.. heheh. Tadi balik dari keja aku terusss tengok wayang ! eksaiited giler kan ? haha . Lame jugak la tak tengok wayang, da ade mase tadi, so ape lagi kan . Cerita ape yang aku tengok ? The Possession . fuhhhhhhhhhhhhhhh ! Boleh sakit jantung aku dibuat nye ! Siyes korang . Tak pecaye? Masih ditayangkan lagi . Sesilerrr . Tak seram, tape ngerii, Hantu nye kejaammm la, tak suke ! :( .. huhu .. Tiap kali scene yang kejam, memang aku tutup mate, sampai gelak "orang" tu . HAHA ..
Ape kate sementara masih ditayangkan lagi korang pegi tengok ? Tengok kat wayang lagi best ! VCD tak terase sangatt . Okey, rating yg aku nak bagi dari 10 bintang untuk cerita nie, .. 9BINTANG ... Winkwinkwink*** .

sO tunggu ape lagi :) .



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...