tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

9/17/12

Insyaallah, saye kuat :)

Assalamualaikum <3

Last entri sebelum masuk tido . Malam nie sebelum tido , mate ni ditemani air mate pulak . Thanks pade insan tersebut . Tibe-tibe rase nak muasabah diri, kenape jadik manusia yg selemah-lemah manusia, jadi kan air mate untuk seseorang, bukan ke bodoh? Yup, dari dulu, itulah aku . :)

Aku tibe-tibe terfikir, bukan ke diam tu lebih baik dari bersuara ? So, why not after this, hadapi segalanye dengan tenang dan sabar. Insyaallah everthing gonna be okey . Segalanye Allah dah tulis, kenape perlu kite tangisi. Ajal maut, jodoh pertemuan semua Dia yang tentukan . Ape pulak peranan kite ? Sebagai manusia, kite sendiri perlu tahu . Bak kate orang ape yang jadi pasti ade hikmah . Aku dah besar panjang, makayah didik aku dari kecik sampai besar, kenape aku tak boleh nak fikir sebaik-baik perkara untuk aku kan. Yup. Finally ! Baik untuk aku perbaiki kelemahan diri, berubah untuk jadi yg lebih baik walaupun "Nobody Perfect". Insyaallah, bukan kersempurnaan yg di cari, tapi sesuatu yg menenangkan.. Aku harapkan kali nie cubaan aku menjadi, dengan berkat dan izin Tuhan, harap segala kelemahan yang ade pade diri aku, dapat aku baiki, dan Nur Fatihah Binti Mohd Khir ni akan jadi seorang manusia yang kuat dan bukan lemah.. practice make perfect .Insyaallah . Doakan yang terbaik untuk saye :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...