tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

9/14/12

Makan Malam Ulangtahun ke-23 MEDIPRO ~

Assalamualaikum :)

Have a great day everyone? wahhh ayatt, bajet belog nyee letopp !! haha. Macam buat belog SS kan, whatever laa .. Bukan itu diari online aku mlm, ehhhh pagi-pagi buta macam ni. Okey, pukul 12.30 tadi aku baru je balik dari Dinner, Syarikat tempat aku praktikal buat Dinner sempena Ulangtahun nye yang ke 23. Lama kan? Nama Syarikat aku praktikal, Medipro Mfg (M) Sdn.bhd. Nak tau lebih lanjut searchhhh laa, mane tau kot korang nak apply keja kat situ kee? haha. Mengantokk, lemau nak taip panjang-panjang, nanti muntah pulak korang membaca nye.. hewhew. Btw, thanks Medipro for the invitation, walaupon tak dapat Lucky Draw macam dorang (AKU NAK!), tapi tetap menghiburkan, tak banyak, sikit pon ade, betol tak?? Janji perott aku kenyangg, Sodaappp pulak :) Thanks Medipro !

HAYATI DENGAN PENUH EMOSI GAMBAR DIBAWAH =P


Jadikk cine pulakk malam tu . hewhew




Tarian apakah ?? Yeaaahaaaa !



nak jugaakk ! *jelessss .


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...