tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

9/16/12

Note ringkas, Openg House !

Assalamualaikum. Hye :)

Hari nie cuti, then bosan pulak da . Tak tau nak ke mane, so aritu pun aku ade ajak angkat aku si tembam tembun faeizah pegi uma yas, acara membesarkan badan , open houseee la. Jadi pegi la tadi, ak nie nak kua pon mengharapkan orang  yg bawak, almakL0ng lah Lesen tak ade . Dapat lak menu open house nye Laksa, Mee kari, Ayam golek dll.. Ayam golek tu macam best je kan?? Tapi sayang aku tak rase pon tadi, segann sebab pegi dengan kawankawan adik angkat aku, aku sorang yg tua. hewhew. Makan laksa je la. Sedapppp ! siyesly! Btw thanks yas sudi jemput and layan :). Thanks jugak yea tembun Faeizah .


BFF sekolah ceq, Yasmin . Cantikkan die, suke tengok !


Thanks YAS and FAEIZAH ~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...