tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

10/6/12

Ade aku Kesah ?

Assalamualaikum <3

Hye kawan ! Lame pulak rasenye tak update belog ni .. Tak menyempat katenyeee . Okey, jujur la, aku rase praktikal ni keja aku banyakkk sangat-sangat sampai kan laporan harian aku isi mase cuti . Mesti nak kate malam kan boleh tulis, ohhh tidakk. Capekkk bangatt sih, so ari minggu je yang sempat tu pon tulisannyee, macam DOKTOR... hewhew.. Ni pon menaip sambil menguap-nguap dan linangan air mate di pipi, bukan sebabb sedih.. Bukann. Tapi mengantok ! Mesti nak kate, elehhh pegi la tido. Memang la nak tido tapi sebelum tu, ni kan dairi aku so bile-bile mase aku nak update ikut suke hati i la kan.. hihihi.. Rase macam nak borak and luah something kat sini, sorang-sorang, sebab sambil menaip mulot aku terkumat kamit. Gila kan? haha.

Okey bukan tu luahan nyee. Sebenarnye nak share, pasal prinsip aku sekarang.. AAK?? Sebabnye, aku dah tak kesah ape orang nak burUk-burukkan belakang aku. SERIOUSLY, langsung TAK ! Tak kire la mane lokasi nye, spe orangnye, aku kenal ke idakk, yang penting ADE?? Ade Aku Kesah? Selagi anda punya hak untuk bersuara, untuk berkata, anda dipersilakan untuk mengutarakan kat sape-spe pon.. Takk.. Aku tak kate anda tu mengumpat, mengata atau KAU TU BAGOS SANGATTT, takkk sikit pon tidak.. Aku anggap benda tu lumrah, seperti melayan kanak-kanak yang ingin kan gula-gula. Bile tak dapat, mule lah memberontak.. Sebab tu aku tak kesah, kalau budak nk gula-gula, die memberontak, kite turutkan kemahuan die betol tak? Macam tu la aku nak buat sekarang, just ikot je. Aku tak marah, sebab kanak-kanak kan sebab tu aku kate ADE AKU KESAH.. Buat ape nak marah, sendiri ade akal fikiran.. So ape kegunaannya? Satu hari nanti penat la kan... Sekarang waktu die, i okey je.. Sile kan la mengutarakan ape saje selagi boleh, sebab aku bahagia dah macam sekarang ni, sangat-sangat.. Dipesilakan bersuara yea. peace :)

Baru boleh tidooo ....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...