tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

3/10/11

padan kat kau tyha !

    malam tadi padan la dengan muke aku. tu la sape suruh sombon sangat, keras hati, keras kepala, degil . ketegaq liaq sangat ! orang tu da pujuk kau mengada-ngada nak merajuk panjang2 . hurmm .. orang da sayang aku, aku plk nak wt hal. tak tau nak hargai org lain . tlampau degil. betul dia kate, dalam hubungan ktorg seboleh2nye dia cuba nak ikut kehendak aku, tapi aku je tak tau . ape yg aku nak, aku nak pergi dia cuba nak tunai kan. aku je tak tau nak hargai dia . kenapa sikap degei aku ni menjadi2 .. memang tak patut aku ckp mcm tu semalam . tapi aku langsung tak maksud kan . 

ASHRAFF SYAFIQ,NI SENARAI PERKARA YANG SYG NAK ABG TAHU yang.... 

  • syg tak ada niat langsung nak sakit kan hati abg, kalau hati syg sendiri sakit buat mcm tu .
  • i need ur attention .
  • i need ur care .
  • walaupun mase tu syg tgh merajuk, tp sebenarnya bila abg tgh pujuk syg tu syg tegelak bang, sbb abg suke main2. mara syg jdi kurang. tp kan syg ego, syg tak nak tunjuk sbb nanti abg tak nak pujuk syg .
  • kalau syg kate benci tu tak bermaksud betul padahal syg bertambah syg .
  • mane mungkin syg nak abg ilang dalam hidup syg kalau empat tahun syg bagi hati syg kat abg .
  • tiap ape syg kate mcm yg semalam langsung tak de makne , syg tak maksud kan.
  • abg kate abg kenal syg, msti abg tau sygg mcm mane kan .
  • syg sayang abg, iklas bang .
  • sikap abg yg main-main tu buat syg sendiri ketawa , tp syg tak tunjuk.
  • kita jauh, jadikan syg rindu kat abg tiap hari. tapi syg diam kan je .
  • abg sabar dengan syg .tp syg ego tinggi.
  • bila syg melenting abg diam. maaf.
  • banyak benda syg nak gtau abg, tp benda tu syg tak dapat nak luah, kalau la syg dapat jumpa abg sekarang.
p/s : abg, maafkan syg ye. syg tak de niat nak kate mcm tu. syg tak maksud kan. sumpah.
       syg tetap syg kan abg . cume 1 benda yg syg harapkan yg abg tak kan berubah hati lepas ape yg jadi
       semalam . 

                 my love for u will never end , i promise that .   

3 comments:

waNAdep said...

alamak ai..jiwang lak ko

eila Syakila said...

besa lah 2 kn

cik_tyha said...

hasry : ahah.. bru nak tau ka ceq jiwang .heee

ila : yes ..biase la tu .. ngee~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...