tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

3/19/11

antara "KFC & PIZZA " ^.^

sebab ape antara kfc dan pizza?? 
sbb aku baru je makan kfc gan pizza tadi..baru je sat2 tadi ..hihi ..hasil perbelanjaan sape ?? ADAM HARUN lerr . dak klas aku . ditemani doe labu a.k.a zulkifli ..
syiok-syiokk (bak kate farah) kawan aku . hehe ..tapi jgn timbul kan pitnah yer di cni .. die bukan bnje aku sorg je,blnje kmi dak pmpn kls die ler . aku,seha,miera,adeq n enna .tp enna xde sbb bru blk dr kg ler.so kmi tapaww je tuk die .





~sbb pe die baik ati nk bnje?(mmg baik pun daknyee. dan2 puji sbb org tu dah bnje kan?) haha .sbb bufday die la, so die open table la. kmi lak p order kepci n pizza .(jahat kan) hihi .ala da die on, kmi bribu2 on la kan? org kate jgn tolak rzki` heeeee~~ 
tp sebenar2nya kmi segan die bnje byk sgt ..sampi kami knyg kot.. leh tapaww byk lak tu ? ishhh ..baik la ko adam ..ko pon zul ..siap tmn kn kmi sampai uma kot..care la tu dkt dak2 pmpn kls die?? mane x nye.5 org je. xramai .. ngeeeeee~ 


.tapi sian korg kan. cmnie la ble kua gan kmi mmg korg akn di paku la, kmi kan mmg suke sakat org .. hahahaha (gelak jaht!)amikkk kauuu.. ngeeeee~~ .jahat2.. siap posing2 lagi c adam la..mkn x lbh nangkap gmbo kmi y lbh..uhuh..tapi pape pun thnkz a lot key .. kmi ucp kn tme ksh bebyk we, byk kot korg bnje. t insyaallah de rzki aku lak yg banje..heee






p/s : gamba? nanti ye . pas amik kt adam harun ~ gamba de kt die .. tunggu nohh .

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...