tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

3/17/11

aa.. a.. aa.. ^.^

hye2 !nk story ckit gan korg pasai arinie .pagi tadi kls ade bngkel jea tp wt presentation jela kan .mcm biase rutin bngkel kami, asai pas 3 mggu je de prsntation. tdi pulak present yg teakhr kumplan kmi bg sem nie .(yeaahh da nak bis sem 3 da) heeee ~ (ngox la tyha yeaahhh2 mende final pun kau x lgi? )..uishh nak final lak da kan . nyimpang jauh da nie . k nk story mse present last tdi, kumpln 1, kumpln 2, kumpln 3 ... tetttt.. turn kmpln 4 lak, kmpln kmi la.. sharul,miera,tyha,jun.am dan meor . kak miera pmbuke kate . heee~ .now my turn . tyha in da aa..aa.. haha .sbb ape aku kte aa. aa..? lawak2 . aku ni bpnyakit darah bderau ckit . ngeee~ .mule naik la drh gmuruh . bukan xbole. bole (maklum la pena msuk teater) hihi. nak crik ayt yg sesuai tu paya . bile je nak ckp msti de aa..aa..a.. eeeeee! awat unk tyha, bderau sgt ka darah unk tue? ish3.. sampai mse presnt td dak laki leh plk aa.. aa.. bantai mengeli kan gusi dorg .haha.dan2 la pulak lecture tu bole kate, aa.aa..cube btenang ckit, gemuruh sgt tue knp .. grrrr! maf la encik saye nie mmg dari skola mngah lagi hobi dok sebut aa..aa.. sampai cikgu skola sye pun ktawe kan saye .( ckp dlm hati la , mau ckp dpn2? nak mati ke tyha ha?)  grrr . then selesai la gan sukses nye prsent dari aku dan kumpln aku . walaupun darah berdentam dntum bunyik mercun~ ngeeee~ sesuda tu tak abes lagi, kmi dak2 pmpn lak dok lpk g dpn bngkel . nak tau uat pe? ahah . mmg kami gile kan . ade ke patut dok posing dpn bngkel? pastu siap wt rakamn lagu ADINDA KANDA tu? gila kan ? haha / sengal mula menguasai diri kami . mmg sempoii ah sampai lecture dok pandang2 . haha. (malu-malu tapi mahu ) . dak pmpn klas aku mmg SEMPOIII .. susa nak dpt woo . haha . nak nak tgk x pe yg kami rakam ? haha . ade2 .. tuntun le yer .. ^.^

nie la kumpulan tyha . kumpulan D ~ ngeeee.

sengal-sengal plastik . haha





p/s : video ? maaf yer ..line taman aman nie ciputt ckit . ty ble aku sampai kmsis aku msukkan ..heee ~






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...