tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

10/9/12

Give up...

YaAllah.. betape susahnye aku rase nak dapat segenggam Diploma. Perit betul aku rase praktikal ni. Sumpah aku give up.. Aku da penat bile hasil kerja yg aku buat ikhlas orang tak hargai. aku tak mintak habuan wang ringgit, cume aku mintak sedekah kan lah markah praktkal dekat aku..tu je, aku nak markah aku tu je.. tapi kenape ni yang aku dapat. Kau tau tak macam mane peritnye,susahnye aku nak sampai kat tahap ni, semate-mate nak dapatkn segenggam Diploma, kau tau tak rasenye macam mane??? Tk kan?? sebab kau tak penah alami.. Thanks .

2 comments:

Syazwani Mazlan said...

Jangan cepat putus asa. Study senang tau daripada kerja. Dah kerja nanti, cabaran lagi hebat.. good luck! :)

cik_tyha said...

thanks syazwani.. betul, stdy lg senang dr kje.. ni bru prktkl rse da gve up.. thnks, doakn sy dpt saba utk 2 bulan ni :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...