tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

10/11/12

kite pasti akan merindui satu sama lain . PASTI


ASSALAMUALAIKUM <3

Macam biase . sebelum tido sejak kebelakangan nie mesti aku nak update blog. Dunno why. Tapi aku rase terkurang beban sikit dengan taip ape yg dalam fikiran aku sekarang ni. Bukan tak ade someone untuk diluahkan.. Tapi.. Kadang-kadang orang tak faham ape kite alami.. Benda tu pahit ke,manis ke, hempedu ke. Tak sape tau. Bagi aku, perlu untuk aku diam dan perhatikan je.. Macam yg selalu aku ungkapkan, SILENT IS BETTER :) .

Aku tak marah sape-sape, sometimes benda berpunca pada kite sendiri, tak ada isitilah sape salah sape betul. Sekarang aku cube belaja dari kesilapan. Manusia tak lari dari buat silap. Mulut kate lain, hati kate lain. Walau mulut kate lupekan, tapi hati masih merindui. Kenangan yang pernah kite buat tak kire la dengan sape pun, benda tu sukar untuk dilupakan. Bukan maksud sesuatu tu da sampai ke penghujungnye, tapi biarlah buat waktu ni, keadaan macam ni. Tapi aku pasti, satu hari nanti "kite semua" pasti akan merindui satu same lain. Pasti ..

Yang lepas biarkan lepas.. Tapi biar lah keadaan macam ni dulu .. Dalam kamus hidup aku sekarang tak ade istilah mempercayai. Telinga mendengar, tapi hati menilai. Aku tak nak menilai orang hanya dari mulut orang yang lain, tapi biar lah aku menilai dari pandangan mate aku sendiri. Aku tak marah atau benci sape-sape, tapi hati aku sangat-sangat sayang dan rindu mereka yg pernah ade di sisi aku.. biarlah takdir yang tentukan perjalanan seterusnya. Walau ape pun, aku tak pernah melupakan mereka, sebab mereka pernah mewarnai hidup aku . Thanks 4 everything.. Love and miss you all.. Take care :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...