tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

4/2/12

SELANGOR. i'm coming !

Bulan tiga yang dah pon lepas dan memenatkan.projek akhir , test, kuiz assignment,laporan ape benda tah lagi. seriously, aku penat okey! mood tak stabil, tapi boleh lagi nak sedekahkan senyuman kat orang lain :).


Now bulan 4, ouh tak! bukan bulan 3 je bulan yang memenatkan, bulan 4 nie jugak.fuhhhh.. test math 5..sangat-sangat best. =.=". punye lah banyak keja sampai aku lupe ni paling lame aku tak balik, hampir-hampir 2bulan jugak la. hebak dak hebak :). but, don't worry . tiket dah ade kat tangan, tunggu nak naik bas je petang rabu nie.hihi..jangan JELES :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...