tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

4/9/12

tenanglah disana .

                      Ajal maut Allah yang tentukan, kite tak tau selama mana lagi usia kite kat dunia ni, selama mane kite mampu bernafas lagi. serius, aku sedih sangat-sangat. Balik kelas bukak FB , 1st status aku nampak "Allah lebih sayangkan ayah". Status dari kak ngah ( sepupu ). Terus aku call ayah nak dapatkan kepastian, yea, Pakngah dah kembali ke rahmahtullah, Allah lebih sayangkan die...
                 
                    Walaupun jarang jumpe,tapi banyak benda yang tengiang-ngiang kat fikiran aku, 1st sekali mase aku nak masuk poli, arwah bank in kan aku duit belanja. then die pesan " kamu belaja betul-betul, nanti bile dah berjaya boleh tolong family kamu, tinggal kamu je sekarang ni". aku ingat lagi pesan tu.. Bile tau arwah dah tak de, aku sebak. last aku jumpe mase DIS 2009.kalaulah aku dapat tengak arwah buat kali terakhir.... 

                   Jarak dan keadaan buatkn kami jarang nak bjumpe dengan family arwah dengan yg lain-lain. tapi tak semestinye rase kehilangan tu tak de, kebaikan yang ade pade seseorang tu yang membuatkan kite akan ingat die sampai bile-bile. Serius, aku rase kehilangan seorang pakcik yg sangat-sangat baik bagi aku, bukan je pade anak buah die, tapi juga atas jasa arwah kat negara.

Moga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. AL-FATIHAH


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...