tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

3/8/12

perbualan yang menyentuh hati..MAK.. :'(


YAALLAH. pade waktu dan saat nie. SUMPAH !! aku jadi rindu sangat sangat dekat MAK, AYAH, ALONG, ANGAH,ALANG DENGAN ABG LAN. serius rindu,nak call? aiseyy, kredit jeles dengan aku, pk jalan..pk jalan.. okey! along on9. dengan rase rendah dirinye " maria eilan nizam khir n nazrie khir boleh cal tak,aku rindu mak ni..plis.. " lebih kurang mcam tu la.then panggilan dari along, suare mak!!!!! 
MAKKK!!!! yaAllah,sebak mase tu jugak dengan tahan suare dari dengar menangis kat telinge mak..dalam hati "mak...nur rindu sangat..."..nak cover suare, borak-borak mcm biase dgn mak, tapi air mate da berjurai-jurai..nak cakap dengan ayah, tapi ayah keja....agak lame jugak kami borak sampai aku terdengar satu suare yang aku biase dengar ayat nye macam ni "mak,dah la tu..kredit tak de sangat tu..."... tetttttttt.. sape agak-agak korang??
ehhhh..tanye korg,lagi la korang tak tau kan..heeee..okay okay. beliau adelah my oldest sister! ALONG si mulut becok!! HAHA. jangan marah ye mar kalo bace, sebab aku tengah rindu ko nie :).
antara last perbualan dengan mak aku tadi lebih kurang macam ni :-

aku :  mak, mak doa kan ye nur kat sini belaja elok-elok,sem ni semua lulus lepas tu boleh praktikal kaT tempat along,lepas abis praktikal terus abis dah tak payah datang lagi belaja.datang mase konvo nanti je.
mak: nur dah abis ke lepas praktikal nanti?macam tu xpayah datang dah?..yela..mak sentiasa doa untuk nur belaja betul-betul, tapi jangan nanti bile dah keja kau lupe mak dah lah.
aku:   makkk...rindu.....
mak: mak lagi rindu dekat kau, ari tu nak call masing-masing tak de kredit..sampai mengalir air mate mak   
         rindu dekat kau.
terussss...bederai air mate.. :'(
ayat sebelum mak letak call.."nur..jangan lupe solat..bile solat, ingat kat mak ye..doa kan kami kat sini"'..
lagi sekali......:'(....

mak...nur sentiase doa untuk mak, untuk ayah..untuk adik beradik lain..sentiase mak..mak..walaupun satu hari nanti kalau di takdirkan nur ade rezeki..nur tak sekali-kali lupe mak ayah..lupe semua..sumpah nur tak boleh hidup kalau tak ade family nur kat sisi nur...sayang mak..ayah..sayang adik beradik yang lain.. :'(




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...