tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

3/17/12

aku tak perfect .

bile kite tak mampu nak jadi insan yang sempurna dalam hidup seseoranG.
 rase macam sangat-sangat lah yang kite ni banyak kekurangan dan kelemahan.
rase tak layak nak berdamping sebab tak cukup sempurna. 
sape yang tak nak pasangan yang perfectkan. so aku tak boleh nak persoalkan kalau die nak cari lain,
 sebab die BERHAK.selagi seseorang tu belum ade ape-ape ikatan, bermakna die berhak nak tentukan hidup die sendri.
jadi aku kena SEDAR, yang aku TAK BERHAK langsung atas die, jadi aku kena bia kan diri aku dilayan macam SAMPAH oleh orang yang aku sayang. 
aku tau aku tak sempurna , tak sempurna macam yang die nak.die berhak dapat yang PERFECT.

SO..
kena pegi kelas dengan mate yang bengkak. okey, aku dah biase macam. ok bai . T_T

1 comment:

eqa sulaika said...

kalau ada jodoh x kemana...berdoa je lh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...