tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

12/6/11

MYSPACE ?? ade???

ASSALAMUALAIKUM

hoooyeaahhhhh !! cuti sem!! gn nak hoyeah sangat la kan..nak beabad da pon cuti nye..lepas tu jangan nak bemimpi cuti lame-lame la kan kalo proposal kena tolak lagi..=.="
fuhhhhhhhhh..behabuk da belog nieh..
dah lame tak update gosip..maklong lah tenet nye tak de..ni dah ade bole la kite bergosip yer yer..macam joyah la pulak !! :D

tak ade la gosip mane pon..aku nie baik orang nye..puiihhh..bongkak gile..huhhh
oleh kerana aku orang yang "baik", tak nak ajak begosipkan..nak tanye nieh..
korang ade tak myspace?? alahhhh yang zaman dulu dulu tuh..yang asik on9 je bukak myspace..
semalam aku try la bukak,eh2..betol pulak pasword nye..
well...menunjukkan ingatan aku kuat kan..maaf..kena bongkak lagi sekali.. :)


tengok la DP..over giler minah nie..bajet betol..
fren pon tengok la bape kerat je..nak buat macam mane..tu menunjuk kan saye nie pemalu orng nye..kawan pon tak ramai..haha..yangggg ade !


fullamakk describe die..tak boleh belahh..status engaged kot..puiiii..haha
konon la setianye dulu..nak bagi tau yang die aje becinte..korang ade?? (^.^)v


hamikkk kauu..gamba SS..
haruslah kan..dulu dulu kalau tangkap gamba tak sah kalau tak SS .
huduh piang !

sekarang nie tak de la MYSPACE nieh da..aku nak ttp terus akaun nye..
sekarang layan FB dgn BLOG je..maklum la dah "dewasa"..la sangatttt..
asal ade je masalah sikit..update kat FB la...kalau nak tulis panjang2 kat BLOG pulak..kalau yang jenis buat karangan macam aku,..memang SS la kan. see..see..betapa rendah diri nye aku..
..lahgi sekali BONGKAK !
hahaha.

okey la korang tak ade pon..just nak share benda yang aku obses sangat mase skola dulu..tu je pon..hihi
sekarang semua nye dah maju..ape tuh yang ayat tuh..segalanya di hujung jari jee~~~

daaaaa~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...