tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

8/8/11

18/08/2007

18/8/2007..

dua hati jadi satu...
manis..pahit..tu semua asam dalam perhubungan..
orang kate tu sume adat..nak uji kite..

08/08/2011

10 hari lagi hubungan yang yg penuh asam garam ni akan genap 4 tahun..
lame kan?..memang lame...selama tu la kami cuba bertahan..
tapi hari ni..tak tau la hubungan ni bole btahan lagi ke tak..
makin ditelan makin pahit..
yaallah..knp besar sangat dugaan..
makin aku cuba bertahan aku makin lemah..
hati aku ikhlas sayang sangat kat dia..
sampai aku angan kn satu hari nanti die yg akn duduk kat sebelah bila ajal datang kat aku..
dia yg kat sebelah bila pelamin yang aku impi kan tercapai...
dia...
sumpah tak ade orang lain yang ade..
dia sorang..
mampu lagi ke aku bertahan..
sakit..
kecewa...


taip sambil air mate mengalir...sia2 je kan...assalamualaikum1

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...