tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

7/31/11

ribena lagi ke?selamat berpuasa kawan2..

tetibee............
arini sebelum tito nak meng update blog~
sebab?sebanye....
NAK UPDATE pasai
aku dah meningkat 20tahun da pn..angka 2??
wahhhh tua da la ko tyha oit..
ape ingat ribena lagi?HAHA
btw..tengs pade yg wish bday aku..pd kawan2..
n pade classmate..naqiudin..yg bagi aku cadbury 2..hee..twngs weyh!!

adik angkat aku kate..(faeizah hamidi)
"akak,akk dah meningkat angka 2 da..tapi kite tengok akk ni tak matang..
pasni akk kne lagi matang dari kite..care akk cakap tu..pngai akk tu..kne matang"
HAHA..
mcm budak2 lagi ke aku...
akak matang kot dik,xkn akk nk surius je..:)
tapi insyaallah akk akn cube ape adik pesan tu..heee
bday tahun nie..dpt adiah ape plk dr "dia"?
HEHE..
rantai leher...
benda yg aku nak kan sangat..
simple..tapi menarik...
buah rantai yg bhuruf A.
BILE die tny A untuk ape?
aku jawab la A untk abang @ ashraff..
harus bukan??
HEHE.

FAMILY..
dari ALANG~
INO 4? name mnje i ler ceq...HAHA
terima kasih alang...sedapp kek nih!!blueberry..yummyy~~

31hb bday aku..dan 1hb8 kite umat islam semua mnyambut bulan ramadhan..
pastikan korg semua puasa pnoh thun ni.pompuan di kecualikan la kan..
heee
last dari aku utk post kali nie..

 Moga hidupmu bersinar dengan keimanan. Matamu bersinar dengan ketakwaan. Hatimu terhibur dengan kalimah Tuhan. Akhlakmu indah bagaikan Al-Quran. Selamat menyambut bulan puasa dan selamat berpuasa. Jangan tak puasa tau...

khas utk kengkawan semua~

2 comments:

NaQiuddin Ruslan said...

hahahaa!!!!!!!!!

Anonymous said...

comel gak awak ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...