tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

7/1/12

Waktunye menghabiskan WANG !

Assalamualaikum.

Ewahhhh... Kemain lagi aku cuti nie, tak padan dengan tak ade fulusnye, nak enjoy kemain! Haihhhh ape nak buat, bosan amat duduk umah then jadik suri rumah setengah mase, kau hade?? hewhewhew.
Engat nak menaip entri pasal keluar meroyan dengan adik beradik sepupu sepapat aku semalam, tapi balik-balik mate ni memang stok ala-ala masak stim gituw! haha. Ape lagi, update siang ni jela. Kemane kami meroyan? First pegi bowling la, punye la ramai orang,maklum la, dah dapat gaji kan. So cousin aku si ewan pon tulis la name untuk dipanggil, apelagi haruslah tunggu turn.


menyempat lagi 5minit kat kerusi urut sementara tunggu di panggil.hebatttt
Tunggu punye tunggu sampailah turn kami, sekali ewan nak amik 3 Game, ewahh.. KAYA nampak.. haha. Bedal jela, janji puas yea NOK! 


Wahhhh.. Kelassss kau maria!!


Ade macam pasangan kapel tak?? haha. nie lah alang & angah aku yang GILE!


Pasangan ribena PEACE :D

Siyesly, memang fun gile laa. lepas bowling pegi makan pulak kan DUANDEE, aku,along,angah,alang,abang ipar aku,ewan ,boy,sue & adik pekena siakap 3 rasa siket, sekali dua ekor derr..sayur , telor dadar n sup.. Dapat bil pon sekali rm112 tak engatt, takpe, tong-tong.. Bukan selalu.. hewhew :'(. 

Ko hade ???? hihi. moh la kite lepas ni lawan sekali bowling tu. ade bran??? ^.^v

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...