tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

7/3/12

Burgerr Besauuuuu !

Assalamualaikum.

Tengok tajuk tergugat tak? wahwahwah. Nak di pendekkan cerita lah kan, sabtu lepas my alang beli burger besauu punye, tapi yang makan nye mereka-mereka yang ade kat rumah, tyha kemane? pergi katering, dapt dengar cite dari along jela. So tiap-tiap ari la rayu alang suruh belanja yang tak makan ni pulak. Punye lah lame pujuk, semalam baru dapat tu pun dah pukul 1pagi. Hentam jelah, janji dapat rase burger besau tu kan. Nak tengok macam mane rupenye ? Sile tekan anak panah kebawah. Cepat, SEKARANG !



Dari gambar myb tak ternampak sangatlah besa nye kan . Tapi,perghhh. Sedap, daging nye PADAT!

Alahaii ,. Terlupe nak tanya alang beli kat mane. Takpe update yang akan datang pulak. hihi.

2 comments:

msredcheesecake said...

ni yg bege bakar tu ke?

cik_tyha said...

tak tau la kak, abg yg beli kan..tp sedap,dgg die padat!rse mcm bbq cjit..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...