tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

5/19/12

serba-salah

Hari yang ditunggu-tunggu dah tibe. okey, today, not tomorrow :). bangun pagi tadi senyum lebar sebab dah janji nak ngedate dengan Encik Ashraff hari ni. Dia tak bagitau nak pegi mane, then follow jela, rupe-rupenye destinasi kereta menuju ke Genting Highlands . yeaaa.Yang diidamkan :).
 




Pegi naik skyway, hajat hati nak tangkap gamba, pulak dah kamera Encik Ashraff memori nye rosak, penat usung jela kameranya. :(. Pusing-pusing je kat situ, Encik Ashraff ajak main pmainan outdoor tuh, tapi aku tak nak. Teringin sebenarnye, tapi tak pela, lain kali kan boleh. Encik Ashraff dah bawak aku naik atas tu pun aku dah bersyukur sangat-sangat . THANKZ ABANG ..



Walaupun pusing-pusing je, tapi aku rase happy sangat. Mungkin sebab dah lame tak jumpe kan. Then kami putuskan nak balik je, sebelum tu singgah tanjung harapan jap, makan-makan burger. Akak aku pulak mesej ajak pegi Kl kenduri tahlil umah makngah aku esok. haa, aku lupe nak cite, patut ahad ni aku ade ketering follow bakal mak mertua punye katering, tapi dah akak aku mesej tu. YaAllah, aku serba salah sangat dengan die. Kenape die terus diam..aku tanye kenape die kate mengantuk..Tapi kenape die tak pandang aku.
Maaf.. hmm

Aku tak berniat langsung.. tapi aku serba salah, mane satu patut aku pegi...
Mcam yang die kate, lepas ni tak tau lagi bile boleh jumpe.. tapi kenape last jumpe kite ni jadi macam ni. aku sedih ...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...