tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

5/11/12

H O P E F U L L Y

Perasaan sekarang ni. agak sedih jugak la.. tekilan.. kalau ikutkan die da janji nak keluar dengan aku malam ni (11.05.2012).. tapi tak pela, die janji pulak kate ahad ni. lepas tu call die baru kejap-kejap tadi, lagi sekali cancel. :| . it's okey. aku cube untuk faham . everything will be fine :) . dah buat perjanjian baru , minggu depan, ari sabtu. agak happy sedikit la bile dengar .tapi, tak nak berharap sangat, tapi.. tak boleh,kena jugak berharap :( . ape-ape jelaaa :)
tapi aku tak boleh nk tunjuk rase kecewa tak dapat keluar kat die, takut..takut kena marah macam hari tu lagi. serius aku SERIK . nevermind, aku simpan sorang-sorang, sebagai kekasih HARUSLAH kena faham mase die kan .MESTI untuk saling faham memahami . cewaahhh. APTB . :D

seriously , aku rindu waktu-waktu kami besame. rindu amat-amat sangat . tolong la.. Mohd Ashraff Syafiq, kali ni kasi betul ye . saye betul rindu kat awak .






saye rindu awak . k baiii :|

1 comment:

SN said...

alahai siannya dia .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...