tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

suke x.. suke x?? ngeeee

10/8/11

ayah & mak :) L E N G K A P !

................
da cabut BB da tadi..tetibe~~
ase nak update belog :)
shrian siap kan assignmnt..ta dela siap mane pun..semuanye hampirhampir siap je.
esok sambung lagi :)..
makin dekat final makin banyak keja lecture bagi . fullstop !
kepala penin da hadap lappy lelame.
pendek
pendek
pendek kan story :)

hati tengah "ckitckit" terluke la nieh..penantian seharian..
sedeyh
sedeyh
sedeyhh dok tunggu someone..okey nevermind . die tengah bergumbira dengan kawan die semalm ,ta pe,aku memang suke menyedihkan diri "touching lebih" :)
.....sebenarnye..walaupun hati aku tengah sedih..tapi dalam mase yg same..aku gembire sangatsangat..aku ase semalam hari paling bermakne..nak tau kenape?dah org bg aku sdh aku suke plk..ape da..bukan sbb tuh..
tp sebab mak & ayah aku kembali diijab qabul kan :)..ALHAMDULILLAH..YAALLAH..ta terbayang gmbre yg nie..:)))..mak..ayah...along..abang lan..angah..alang..aku..wallahhh..kan da lengkap balik :).
suke
suke
suke..ta terbayang..cume bole macam ni :)))..
macam yg dikate..tiap doa kite pasti akan dikabulkan..ta semestinye habuan die pd hari tu..tapi insyaallah..lame mane pun..penantian tu pasti akn ade hasil..

aku ta la "sempurna" sebgai umatNya..tapi aku bsyukur sangatsangat atas semua yang diberikan..

::: aku dapat lupekan semua anasiranasir sedih sebab family aku :))) :::

SELAMAT PENGANTIN BARU 2 ENCIK MOHD KHIR & PUAN ROKIAH ..:)



p/s : ape pun yang jadi...sampai bilebile mak n ayah adela yg terbaik !!!

k bhai !klas pukul 9 pagi k! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...