tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

2/17/11

yakin kan aku .

berbunga-bunga sebab tadi dapat call dari syafiq (my yayang la ) hee..

syafiq : sayang da makan ?

          gf syafiq : belum ..

syafiq : kenape tak makan lagi ?

         gf syafiq : tak ade pape .

 syafiq : sayang tak ada duit ke ?

        gf syafiq : ade ..untuk bape ari ni..

syafiq : sayang nak duit ?

   gf syafiq : tak pe la, sayang ade duit lg .. sayang tak nak gune duit abg.. lapun abg pun tak ad duit ..         abang simpan jela ..

syafiq : abg ade duit la .. lgpun abg tak tau nak wat ape gan duit abg .. syg nak tak ?

          gf syafiq : tak pe la bang ..abg simpan untuk kite kawin nanti la .. nak beli rumah .. hihih (gatal !)

syafiq : kenduri sekali dengan abg je wt kat hotel, duit perabut abg bayar . (gatal same! )

         gf syafiq : (sambil berbunga-bunga) betul ni.. heheh..

     talian terpaske dihentikan disini sebab yayang saya nak solat .. hihi (wajib)
padahal mase tu ape yg saya rase .. yaALLAH .. yakin kan la yg dia hanya untuk aku .. 

  walaupun kadang-kadang die menyakitkan hati .. tapi saya tau ..yang dia iklas dengan saya .. terima kasih MOHD ASHRAFF SYAFIQ ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...