tak mintak banyak.mintak click semua gamba nie jea :)

Followers sy y comei

suke x.. suke x?? ngeeee

3/11/13

terima kasih

Assalamualaikum.

Alhamdulillah 21hb hari tu encik abang pergi menunaikan umrah, dan baru je balik lebih kurang da 5 hari. Alhamdulillah segalanya selamat pergi dan pulang . Selama dua minggu dia pergi, dan tyha memang ikut katering mama dia,so kami jumpe sabtu hari tu,dan kat bawah ni barang yag dia dan mama bagi untuk tyha. 


Sebahagian coklat yang dah dimakan separuhnya lagi.. Sangatsangat sedap ok ..


Dua celak, satu dari mama dia dan yang macam lipstick tu dia yang bagi, yang berkotak tu pulak inai.


Buat tamar dan kismis. Kemain suke along dapat buah tamar ni. Eh kat Malaysia pun ade jual kan.. adesss


Inai serbuk, encik abang kate dia bagi banyak ni suruh mak pakai ke..mak suka pakai inai tak..dan tyha balas kate ''bole simpan bile kite nak kawin nanti''. hewhewhew


Jam ni Couple set, satu encik abang da amik satu lagi untuk tyha, jam nye besar,dan haruslah untuk tyha anta kedai suruh bukak nak kecikkan..


Gelang tangan dari mama abang, cantik...


Tapi yang tudung ni encik abang beli kat Malaysia sehari lepas dia balik sebab nak padan kan dengan jubah yang mama abang bagi ..


Dan ini lah jubahnya..Myfirst jubah. Sebelum ni tak pernah pakai dan memang tak ade dalam almari langsung. Terima kasih Makcik ..

Tu je..daaaaa..



3 comments:

Nisa Hussin said...

untung ada org sayang hehe jejalan sini,jemput singgah comment entry nisa :D

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...